"LOVE WHAT YOU DO"

Assistant Store Manager ve společnosti Starbucks je tzv. People manažer, protože odpovídá za naše zaměstnance:
• Je zodpovědný za budování týmu, školení a motivaci, zároveň obsluhuje zákazníky na kavárně na nejvyšší úrovni.
• People manažer nabírá ty nejlepší lidi na správná místa, kteří následně dokáží rozdávat úsměvy na všechny strany a přenáší na naše zákazníky svou pozitivní energii.
• People manažer je také zodpovědný za vytváření rozpisů směn, plánování a řízení nákladů a analýzu efektivity práce.
• Vede směny a vytváří příjemnou pracovní atmosféru na kavárně.
• Klíčem k jeho úspěchu je vynikající znalost všech zaměstnanců = partnerů.

Proč Starbucks?

• Máme jedinečnou kulturu "Bring fun to life", kde politika a byrokracie nemají místo.
• Sdílíme pocit sounáležitosti a navzájem se k sobě chování s respektem a úctou.
• Měníme zažité a neustále se rozvíjíme v přátelské atmosféře.
• Věříme v zpětnou vazbu a vzájemně oceňujeme svoje úspěchy.
• Milujeme to, co děláme.
• Jsme silný tým a sdílíme firemní a osobní Hodnoty.
• Pořádáme pravidelné workshopy a školení.
• Poskytujeme několika měsíční trénink, abychom Vás připravili na novou roli.
• Nabízíme motivační bonusy za doporučení nových zaměstnanců, bonusy ze zisku a osobní ocenění.
• Poskytujeme min. dvě balení Vaší oblíbené kávy nebo čaje.
• Nabízíme slevy na produkty, nápoje během směny a výhody do ostatních značek v rámci společnosti AmRest.
• Máme bohatý systém cafeteria vč. karty Multisport.
• Dáváme vám možnost pomáhat své místní komunitě.

Kdo jste?

• Už máte nějaké zkušenosti s vedením týmu.
• Rád/a pracujete s lidmi a jste komunikativní.
• Zaměřujete se na růst a osobní rozvoj.
• Nebojíte se čísel.
• Znalost angličtiny na intermediate úrovni.
Našli jste se? Přihlaste se a začněte „love what you do“ ...

Připojte se k týmu více než 30 Assistant store manažerů v našem týmu. Co mají na své práci rádi právě oni?

• „Různorodost, flexibilita, komunikace, možnost nejen osobního růstu, ale taky možnost pomoct při kariérním růstu ostatním.“
• „Odpovědnost, organizace, budování týmu, práce s lidmi, motivace partnerů, kariérní i osobní růst, mzdové ohodnocení.“
• „Nejsme jen manažeři, kteří plánuji "od stolu", jsme v neustálém kontaktu se zákazníky i s baristy, víme, jak provoz funguje.“
• „Jsem součástí značky, kterou miluji, ráda vytvářím zážitky pro zákazníky a svůj tým, možnost rozvoje, mám ráda své nadřízené, kteří mě stále rozvíjejí a dávají mi prostor pro vlastni realizaci.“
• „Možnost vést tým partnerů, rozvíjet je, nastavovat očekávaní.“
• „Poslanie našej práce. Baví ma, že sme spoločnosť s tak ľudskými hodnotami. Vážim si toho, a preto je pre mňa cťou pracovať pre tak silného zamestnávateľa.“

Nástup možný ihned a školení na pražských pobočkách.

Kontakt

AmRest Coffee s.r.o.
Andrea Stejskalová